GRATIS bij Jan Linders (geld-terug-actie)
geplaatst/bijgewerkt 10 december 2018

Elke maand heeft Jan Linders een aantal producten die gratis zijn. Je dient deze eerst aan te kopen en vervolgens kan je het aankoopbedrag online terug vragen. Bewaar wel altijd je kassabon.
Van 10 december tot 30 december 2018 mag je Koopmans Marmercake en Chio Lentil chips gratis proberen. Het aankoopbedrag kan je terugvragen tot uiterlijk 13 januari 2019.

Vraag via deze link het aankoopbedrag van het actieproduct van Jan Linders terug

Lees altijd wel eerst goed de voorwaarden en welke varianten van de gratis producten meedoen.


 

 

 

 

67 Reacties

  1. Helemaal niet meer te vinden gratis bij jan linders toch 1.54 de appelmoes

    Antwoord
  2. iki heb geen iphone en nu ??? oude methode was niks mis mee en is nu niet snel te vinden…jammer als zeer vaste klant !!!!

    Antwoord
  3. Ik schrijf dit voor de mensen , die geen camera op de mobiele telefoon hebben, maak het hun niet zo moeilijk??
    Ze zijn al blij dat het hun lukt op de oude manier!!!!!!!
    Zonder hun kinderen of Kleinkinderen lastig te vallen.
    jan linders Team denk daar eens over na !!!!!!!!
    Gegroet

    Antwoord
  4. Er zijn oudere mensen die geen mobiele telefoon hebben ,met camera,
    Dus die krijgen niets terug, hou de oude manier toch erbij voor die groep,
    deze aktie is toch voor iedereen?????
    namens de mensen die geen camera op de mobiel hebben ?
    Gegroet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Antwoord
  5. het lukt mij ook niet, geef de oude manier maar terug

    Antwoord
  6. Ik ben VERBIJSTERD. Wat kunnen sommige mensen een probleem maken van hun eigen beperkingen, zeg! Als u oud en wijs bent, heeft u inmiddels vast wel de ervaring opgedaan dat het zeer verstandig kan zijn om de medemens om hulp te vragen. Tijden veranderen. Aan u de keus: zielig in een hoekje zitten mokken of er het beste van maken. Succes!

    Antwoord
  7. Schandalig. Tot twee keer toe gegevens ingevuld en foto geüpload. Hoezo niet leesbaar? Nu reactie dat ik al deelgenomen heb. Wat een aanfluiting…Geen geld terug…bekijk het

    Antwoord
  8. Oude manier van geld terugvragen werkte veel beter!!! Kan niet complete kassabon inscannen, voor 1 week boodschappen voor 4 personen krijg je een bon van een halve meter. Bon dus gevouwen en met de benodigde gegevens zichtbaar ingescand. Krijg nu mail dat aanvraag is afgewezen omdat in de bon zou zijn geknipt?! Ben overigens 40 jaar, dus niet alleen ouderen hebben hier moeite mee…

    Antwoord
    • wat wordt het voor ons moeilijk gemaakt.

  9. Bewust wordt dit ingevoerd!De meesten kunnen het niet ingevuld krijgen,ik ook niet!Bedankt voor deze nieuwe manier van oplichting!We gaan maar een andere supermarkt zoeken!

    Antwoord
    • Voor een kleine bon reken je de geld terug actie artikelen apart af.

  10. Voor het eerst aan een geld terug actie deelgenomen.
    De stappen doorlopen: kopen…bon scannen…opsturen.
    Geen probleem, ging perfect.
    Kijken of de afhandeling ook zo vlotjes verloopt.

    Antwoord
    • waarom toch weer dat nieuwe gedoe, wie geen mobiel heeft, en hoe gaan oudere mensen met dit probleem om

  11. Dit is een aanfluiting en ZEER slechte reclame voor Jan Linders.Zoals het vroeger was werkte het perfect maar hiermee kom ik nergens.Het artikel heb ik al gekocht n.m. Amstel Radler %maar het geld terugkrijgen ho maar dat gaat niet lukken.JAMMER dit is de laatste keer en Jan Linders heeft weer een klant minder.

    Antwoord
    • beste anoniem ik ben het helemaal met jou eens,hoe wil je een kassa bon van een halve meter hub loaden

  12. Hoi,

    Bestand is te groot krijg ik steeds.

    Jullie maken het steeds lastiger om dit ingevuld te krijgen.

    Doe het fatsoenlijk of stop ermee.

    Antwoord
    • Inscannen niet gelukt, een foto gemaakt niet gelukt, met mijn gsm een foto gemaakt en via een mail naar de computer gestuurd . Nu lukte het wel. Blijft bestaan dat het steeds ingewikkelder wordt om je geld terug te krijgen.

  13. Waardelos en lastig op de oude manier terug is he makelijk,ben een keer gadaan het luk mij niet omdat de kassabon te lang,en ze zien niet zo duidelijk,ben niet meer bij Janlinders geweest

    Antwoord
    • Anoniem Dit is zeer slechte reclame voor Jan Linders had jullie beter ingeschat zo kan iedereen reclame maken dit noemen ze misleiding , een oude klant van jullie.

    • ook ik krijg het niet meer klaar op de nieuwe manier!!!

  14. dom van jan om te veranderen
    oude formulier werkte perfect
    nu niks dan problemen om je euro terug te krijgen

    Antwoord
    • idd waardeloos kom maar terug met het oude systeem

  15. Waarde loos op deze manier voor het laatst meegedaan.
    Als het zo moet ben ik geen klant meer bij jullie.

    Antwoord
  16. GA WEL NAAR ANDER SUPERMARKT

    Antwoord
    • Waardeloos idee om een foto te maken,ga snel terug naar het oude recept.
      Ga anders wel naar een andere supermarkt.

  17. vorige actie ging ook al mis.Nu weer.
    actie rivella lemon
    bonnr 0015322 19/8/2017 Kassa 0004 Groesbeek’
    Graag actie

    Antwoord
  18. waardeloos foto maken gaat niet .Doe niet meer mee

    Oude maniet weer terug

    Antwoord
  19. Waardeloos foto maken veel te veel werk
    Zal niet meer gebruik maken
    Zijn meer supermarkten

    Antwoord
  20. Ben het met bovenstaande eens ik ben een ouder persoon ( 1940 ) en kan ook geen foto maken,dus graag weer de oude manier terug , was voor ons oudere ook te doen,dit werkt voor ons niet met die foto belachelijk.

    Groetjes

    Antwoord
  21. Ben het helemaal eens met de andere klagers.het vorige systeem werkte perfekt engemakkelijk.
    Nu erger ik mij zo vaak dat ik niet n
    Meer meewil doen zo,n gedoe voor 1euro of zo.
    Zet voortaan bij gratis of het scoupy is of janlinders,dan weet ik wanneer ik niet mee wil doen,heb alenkele gratis producten niet teruggekregen,vervolgens is ook nog de datum overschreden Door dit gedoe

    Antwoord
  22. Ik heb bericht ontvangen dat mijn gegevens niet kloppen maar ik zit hier met mijn kassabon
    Bonnummer0775534
    Datum 290617
    Tijd1415
    Bed 00008
    Kassa 0003 Ik hoop dat dit genoeg is om toch mee te doen aan deze actie

    Antwoord
  23. Geef mij de normale manier zoals het altijd is geweest dit vind ik zo zonde van mijn tijd alles ingevoerd en onder aan de lijn te horen krijgen e-mali niet goed nou dit was dus de laatste keer . dan maar geen gratis product .AANFLUITING

    Antwoord
  24. belachelijk deze manier van doen ga nu naar de jumbo.

    Antwoord
  25. Het aankoopbedrag van colgate-total -zichtbaar op de bon €3,49 bon van 11-03-2017-
    .Al eerder probeerde ik dit aan te vragen, maar dat is blijkbaar misgegaan.

    Ik ben geen computer-mens.Kan er geen foto van maken ,
    Hoop wel dat ik nog recht heb op dit geld,

    mma wel

    Antwoord
  26. Heb helemaal geen ervaring met de “iphone ” of hoe ook zoiets genoemd word. Heb zelf zo’n oud beestje,zodat ik bereikbaar ben als het zonodig is. Kan gelukkig wel mailen en iets bestellen en opzoeken op de laptop!Dus die nieuwe methode voor de “geld terug actie” is voor mij niet te doen. De oude methode van de actie was toch perfect! Meestal wordt alleen maar iets nieuws ingevoerd zodat “jullie” er “zelf” op vooruit gaan!

    Antwoord
  27. ingewikkeld deze nieuwe manier van geld teruggave. De oude manier werkte perfect. Scannen van de bon is voor mij onmogelijk.

    Antwoord
  28. Waardeloos. Gaan hier dus ook niet aan beginnen. Dit gaat ten kosten van Uw klandizie.
    Er zijn meer supermarkten in de buurt.

    Antwoord
  29. Heb al twee maal terug gekregen dat de foto niet goed is
    Het vorige systeem was veel makkelijker

    Antwoord
    • ingewikkeld deze niuwe manier van geld teruggaven .De oude manier werkte perfecht . Scane van bon is mij onmogeliiji

  30. Beste Jan Linders,
    Gezien het klantenbestand dat ik regelmatig in jullie winkels waarneem blijkt dat het merendeel uit ouderen bestaat.Om de klant een pleziertje te doen in deze dure tijd is waarschijnlijk deze kortingsactie opgestart.Maar…jullie jeugdig kantoor personeel moet zich wel realiseren dat deze klanten niet zo handig zijn op de computer en zeker niet nu de procedure van teruggave is gewijzigd. Wees klant vriendelijk en start de oude procedure weer gewoon op is mijn raad aan jullie.

    Antwoord
  31. Kan er zo ook geen wijs meer uit
    Waarom veranderen ging toch prima
    Dus zal het voor mij ook over zijn

    Antwoord
  32. Beste Jan Linders,
    de korting was leuk en het terug vragen ging makkelijk. Nu een foto uploaden, gegevens invullen, etc. Vanuit “korting is leuk erbij vermelden dat het nu gemakkelijker is…..? Voor wie? Zeker niet voor de klant. Ik ben niet zo handig en een foto op de computer krijgen lukt me niet. Waar blijft het klantvriendelijke bedrijf? Zie ook de overige reacties. Voor mij geen gratis producten meer, denk ik. Ik probeer het nog 1 keer op de oude manier en dan helaas over. Korting is leuk maar niet zo!!

    Antwoord
  33. belachelijk jullie willen waarschijnlijk je klantenkringverkleinen. dat gaat zo lukken. beter geen actie dan een
    slechte actie.

    Antwoord
    • waar zijn jullie mee bezig? Heb je geen ander werk als zo iets te bedenken wat heeft dit voor meerwaarde het was voor iedereen goed dit is waardeloos.

  34. Is er ook ’n mogelijkheid om op de oude manier je geld terug te vragen?
    Met deze manier sluit je mensen uit dat kan toch niet de bedoeling zijn.

    Antwoord
    • Ik denk niet dat dit een succes wordt.Moet ik ook soms nog een fotocopie van mijn I.D. Kaart meesturen. Belachelijk!!

  35. Zijn deze acties met het downloaden van een foto om ouderen uit te sluiten van deelname?

    Antwoord
    • Na herseninfarct lukt het mij zo ook niet .Belachelijk

  36. belachgelijk om het zo te doen

    Antwoord
  37. Beste Mensen.
    Jammer maar ik kan nu niet meer mijn geld terugkrijgen.Gezien mijn leeftijd 20-12-1941
    Weet U een oplossing?
    Met dank van Gonny van Beek

    Antwoord
  38. Hoe moet ik nu mijn aankoopbedrag terug vragen Ik kan niet scannen

    Antwoord
    • Ik ga alle artikelen retour brengen ik ben niet van plan om een tellefoon.te kopen voor de gratis artikelen, van de ene kant geeft Jan Linders iets en dan neemt hij ’t je 10 keer af een goede raad een andere Super markt dat is ’t beste

  39. altijd heb ik zonder problemen mijn aankoopbedrag teruggekregen.Als ik lees hoe de nieuwe manier moet gaan weet ik al dat mij dat niet gaat lukken. Jammer,het waren leuke dingen om kado te krijgen.Waarom moet dat nou ?Vr.groet, Martine

    Antwoord
  40. laatste keer dat ik bij Jan linders inkopen doe, gratis producten kassa bon scannen is waardeloos gedoe ,ik heb de mogelijk heid niet om te scannen, denk aan de mensen die geen printer hebben, vooral oudere mensen,die in Kerkrade in meerderheid zijn.
    bedankt maak dit bekend bij de aankoop ik dan dat jullie niets meer verkopen.

    Antwoord
  41. Vindt het gewoon waardeloos dat met die bon inskanne hoor voorheen was het bon nummer invullen en alle gegevens klaar. Dit is voor de oudere niet te doen. Maar dan doen het ook minder mensen

    Antwoord
    • blij dat ik het met bon en kassa in kon sturen
      nou lukt het me niet meer !
      denkt u niet aan de ouderen??

  42. Nooit problemen gehad voor mijn ouders. En ook niet voor mezelf terwijl ik in België woon.

    Antwoord
  43. Heb vaker aan de ‘gratis acties’ meegedaan, tot nu toe altijd netjes mijn aankoopbedrag terug gestoord gekregen, dit zonder problemen via de (iPhone) zellfs met meerdere artikelen per huishouden.

    Antwoord
  44. Werkt steeds weer perfect. Al meerdere keren de aankoopbedragen binnen 7 dagen terug gekregen.

    Antwoord
  45. ook ik kan me bij dit product niet meer registreren omdat ik bij een eerdere actie van een ander product mijn geld heb terug gevraagd, rare actie dat je maar 1x kunt deelnemen?

    Antwoord
    • In tegenstelling van wat ik eerder zei is het misschien handiger contact op te nemen met kortingisleuk.nl, deze partij handelt de gratis aanvraag af, en waarschijnlijk gaat daar dus iets mis in hun systeem. Ik ben benieuwd naar hun antwoord. Succes!

  46. ik heb er geen problemen mee

    Antwoord
  47. Nog nooit geen problemen mee gehad ?

    Antwoord
  48. Waardeloos: als je en de satesaus en het bier koopt (immers beiden zgn. gratis) krijg je bij het aanvragen van het tweede product een melding dat het niet kan omdat (logisch) het banknummer al een keer gebruikt is. Pure oplichterij!

    Antwoord
    • Dat is inderdaad een beetje raar. Heb je hier de Jan Linders ook over benaderd? Wij kunnen er hier niets aan doen. Ben benieuwd naar de reactie van Jan Linders.

  49. Vul je toevallig de gegevens in via een tablet of telefoon, bij mij werkt het dan soms ook niet, wanneer ik het dan op een laptop of vaste computer probeer werkt het vaak wel, al dan niet in 2 verschillende browsers.

    Antwoord
  50. wel een “fraaie ” reclame !!!
    al mijn gegevens ingevoerd blijkt ” volgende ” niet te reageren.
    op ” voorwaarden ” geklikt en dit verschijnt wel meteen op mijn scherm.
    dit is de 1ste en tevens de laatste keer dat ik deelneem aan dergelijke acties.

    Antwoord

Een reactie versturen

Vul je je e-mailadres in, dan word je automatisch ingeschreven voor de nieuwsbrief.

Categorieën

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en win een Action cadeaukaart van €25!